Eliška Balková

Bachelor's thesis

Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách

Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá jednou z forem marketingového výzkumu, kterou je mystery shopping. V prvním úseku teoretické části je stručně charakterizován marketing a následně zde charakterizuji také marketingový výzkum, techniky, které se používají v marketingovém výsledku a metody sběru dat, které jsou velmi důležité pro provedení efektivního výzkumu. Ve druhém úseku blíže popisuji samotnou metodu …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with one of the forms of marketing research, which is mystery shopping. In the first section of the theoretical part, marketing is briefly characterized and then I also characterize marketing research, techniques that are used in the marketing result and data collection methods that are very important for effective research. In the second section, I describe the mystery shopping …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Markéta Švajnerová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Business Economics / Business Economics