Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách – Eliška Balková
Eliška Balková
Bachelor's thesis
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá jednou z forem marketingového výzkumu, kterou je mystery shopping. V prvním úseku teoretické části je stručně charakterizován marketing a následně zde charakterizuji také marketingový výzkum, techniky, které se používají v marketingovém výsledku a metody sběru dat, které jsou velmi důležité pro provedení efektivního výzkumu. Ve druhém úseku blíže popisuji samotnou metodu …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with one of the forms of marketing research, which is mystery shopping. In the first section of the theoretical part, marketing is briefly characterized and then I also characterize marketing research, techniques that are used in the marketing result and data collection methods that are very important for effective research. In the second section, I describe the mystery shopping …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/rsfu9/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Reader: Ing. Markéta Švajnerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BALKOVÁ, Eliška. \textit{Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2022. Available from: https://theses.cz/id/do9ytt/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Business Economics / Business Economics
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping
Diana Kotvasová