Michala Centnerová

Diplomová práce

Marketingová strategie firmy Procter & Gamble

Marketing strategy of Procter & Gamble
Anotace:
Cílem mé diplomové práce bylo zhodnotit, zda je marketingová strategie firmy Procter & Gamble (P&G), výrobce rychloobrátkového zboží, efektivní a zda díky ní vybrané značky P&G (Pampers, Gillette, Pantene, Head & Shoulders, Wella Pro Series) vyhrávají nad svými konkurenty v daných kategoriích (dětské plenky, pánské holení, šampony) na českém trhu. K posouzení jsem využila aplikace marketingových nástrojů …více
Abstract:
The aim of my thesis was to evaluate whether the marketing strategy of Procter & Gamble (P&G), a manufacturer of fast-moving consumer goods, is efficient and how the marketing strategy influences the market position of selected P&G brands (Pampers, Gillette, Pantene, Head & Shoulders, Wella Pro Series) in their market categories (diapers, male grooming, and shampoo) on the Czech market. In the course …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/36097

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod