Senátní volby v ČR 2010 - Volební strategie kandidátů před prvním a druhým kolem voleb – Bc. Ladislav Pošmura
Bc. Ladislav Pošmura
Diplomová práce
Senátní volby v ČR 2010 - Volební strategie kandidátů před prvním a druhým kolem voleb
Czech Senate Elections in 2010 - Comparing Canditates' Strategies in the Two-rounds of the Elections
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na předvolební strategii kandidátů do Senátu ČR v roce 2010. Práce by měla odpovědět na dvě výzkumné otázky. V první části analýzy si kladu za cíl zjistit, jakou kandidáti zvolili strategii pro první a pro druhé kolo voleb a jestli existovaly rozdíly ve strategiích pro obě tyto kola. Druhý výstup by měl potom odpovědět na otázku, jakým způsobem přistoupili postupující kandidáti …víceAbstract:
This thesis focuses on the candidates’ strategies in the two rounds of the 2010 Czech Senate elections. The research aims to answer two questions. The question addressed in the first part of the analysis is: What strategy had the candidates chosen for the first and the second round of elections, and were there differences between the strategies for the two rounds? The question addressed in the second …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qp8n3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Maxmilián Strmiska, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
The rhetoric of the right-wing and the left-wing parties in France on Nationalism and immigration
Lyudmila Pleshunova -
The social dimension in the European City of Culture programme - the analysis of the applications of the Polish candidates to the title in 2016.
Antonina GIOLBAS -
Analýza komunikační strategie TOP 09 v předvolební kampani 2013
Barbora Vávrová -
Analýza komunikační strategie politických aktérů na Facebooku se zaměřením na populistickou rétoriku
Jan Singer -
Politický marketing hnutí ANO před volbami do Senátu v roce 2018
František Novotný -
Strategie volebních kampaní kandidátů do Senátu: Případová studie - obvod č. 59 Brno - město
Petr Severa -
Celebritizace české politické scény se zaměřením na volby do Senátu Parlamentu ČR v letech 1996 – 2017
Kateřina Tůmová -
Analýza volební kampaně do Senátu PČR v roce 2010: Případová studie kandidáta za ČSSD Ing. Miloslava Souška
Zuzana FALTOVÁ