Zdeňka ČERNOCHOVÁ, DiS.

Bakalářská práce

Historie učitelských ústavů a současná pedeutologie

History of teachers colleges and present pedeutologie
Anotace:
Práce se zabývá vývojem učitelských ústavů jako institucemi připravujících budoucí učitele, a současnou pedeutologií. Záměrem je čtenáře seznámit s historickými změnami, týkajících se především požadovaného vzdělání učitelů různých stupňů škol. Rovněž má přiblížit současnou situaci a možnosti vzdělávání učitelů. Z pohledu pedeutologie práce stručně informuje o osobnosti učitele, definuje základní pojmy …více
Abstract:
The work describes the development of teaching institutions, as institutions preparing future teachers and current pedeutology. The aim is to familiarize the reader with the historical changes, especially regarding required education of teachers of different school levels. It also shows the current situation and possibilities for teacher education. In the meaning of pedeutology, the work briefly informs …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2012
Zveřejnit od: 30. 11. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Miloslav Jůzl, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ČERNOCHOVÁ, Zdeňka. Historie učitelských ústavů a současná pedeutologie. Brno, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.11.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 30. 11. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe