Zuzana Navrátilová

Bachelor's thesis

Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Choceňské mlékárny s.r.o.

The Choceňská mlékárna customer satisfaction survey
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníka s produkty a službami společnosti Choceňská mlékárna s.r.o. Spokojenost zákazníků je zjišťována prostřednictvím marketingového výzkumu, prováděného pomocí dotazníkového šetření. Výsledkem práce je návrh změn, které by po realizaci měly přispět ke zvýšení spokojenosti zákazníků Choceňské mlékárny s.r.o.
Abstract:
This bachelor?s thesis deals with the evaluation of customer satisfaction with products and services of Choceňská mlékárna s.r.o. The customer satisfaction is measured using a questionnaire survey. The result of this work is to propose changes which should improve customer satisfaction in Choceňská mlékárna s.r.o.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2012
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Navrátilová, Zuzana. Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Choceňské mlékárny s.r.o.. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Operation in Enterprises