Strategická analýza podniku TMT CZECH, a.s. – Pavla Sosnová
Pavla Sosnová
Diplomová práce
Strategická analýza podniku TMT CZECH, a.s.
Strategic Analysis of an Enterprise TMT CZECH, a.s.
Anotace:
Cílem diplomové práce je vypracování analýz vnějšího a vnitřního prostředí firmy TMT CZECH. Při analýze vnějšího prostředí kladu důraz na trendy ve společnosti a přesné zmapování přímého konkurenčního prostředí firmy. Při vnitřní analýze se zaměřuji na klíčové faktory, které ukazují poměry ve firmě a na kvalitu služeb, které tato organizace nabízí. Na základě zjištěných výsledků identifikuji současnou …víceAbstract:
The thesis targets the elaboration of external and internal analyses of the company TMT CZECH. I stress out the trends in society and the precise survey of direct competitive surrounding in external analysis. I focus on the key factors that indicate conditions in the company and the quality of offered services. According to realized outcomes, I identify present company strategies, suggest the possible …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21259
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
- Vedoucí: Jiří Dvořák
- Oponent: Jana Pevná
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21259
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza volného a vázaného kroucení otevřených a uzavřených tenkostěnných profilů
Radim Zavičák -
Eutanazie, smrt a umírání pohledem zdravotnického personálu a laické veřejnosti
Kristýna RÁBLOVÁ -
Finanční analýza firmy Progress Cycle a.s.
Aneta Přibová -
Analýza manažerských teorií firmy (alternativních teorií firmy) v chování současných firem
Tereza Trojanová -
Význam segmentace zákaznického portfolia a analýzy prostředí firmy a jejich souvislost s určenými cíli firmy nebo značky
Vojtěch Homolka -
Analýza ziskovosti firmy
Václav Brym -
Analýza manažerských teorií firmy (alternativních teorií firmy) v chování současných firem
Patrik Beneš -
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman