Nikola ZEMANOVÁ
Bachelor's thesis
Využití sociálních medií v podnikové praxi
Use of social media in business practise
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá fenoménem sociálních médií a jeho využitím v marketingu podniku. Konkrétně pojednává o možnostech marketingové komunikace na internetu a současných trendech v této oblasti, které souvisí s popisem marketingových nástrojů v online marketingu. Na základě analýzy marketingových nástrojů jsou popsány nejpopulárnější sociální média. Výzkum je prováděn na společnosti Fleppi s.r …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the phenomenon of social media and their use in company marketing. Specifically, it discusses the possibilities of marketing communication on the internet and the current trends in this area, which relates to the description and analysis of marketing tools in online marketing. Based on the analysis of marketing tools are analyzed the most popular social media. The research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 9. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZEMANOVÁ, Nikola. \textit{Využití sociálních medií v podnikové praxi}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2022. Available from: https://theses.cz/id/dor9sx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZEMANOVÁ, Nikola. Využití sociálních medií v podnikové praxi. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie sociálního podniku
Petr Novotný -
Marketingová strategie sociálního podniku
Robin Procházka -
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
Lukáš Peteráč -
Sociální sítě jako nástroj marketingové strategie
Veronika Hradecká -
Předpoklady marketingové strategie turistické oblasti Chrudimsko - Hlinecko
Daniel Vodák -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Kateřina Černá -
Sociální sítě a jejich začlenění do marketingové strategie
Luboš Mašek -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights