Využití sociálních medií v podnikové praxi – Nikola ZEMANOVÁ
Nikola ZEMANOVÁ
Bakalářská práce
Využití sociálních medií v podnikové praxi
Use of social media in business practise
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá fenoménem sociálních médií a jeho využitím v marketingu podniku. Konkrétně pojednává o možnostech marketingové komunikace na internetu a současných trendech v této oblasti, které souvisí s popisem marketingových nástrojů v online marketingu. Na základě analýzy marketingových nástrojů jsou popsány nejpopulárnější sociální média. Výzkum je prováděn na společnosti Fleppi s.r …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the phenomenon of social media and their use in company marketing. Specifically, it discusses the possibilities of marketing communication on the internet and the current trends in this area, which relates to the description and analysis of marketing tools in online marketing. Based on the analysis of marketing tools are analyzed the most popular social media. The research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 9. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZEMANOVÁ, Nikola. Využití sociálních medií v podnikové praxi. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie sociálního podniku
Petr Novotný -
Marketingová strategie sociálního podniku
Robin Procházka -
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
Lukáš Peteráč -
Sociální sítě jako nástroj marketingové strategie
Veronika Hradecká -
Předpoklady marketingové strategie turistické oblasti Chrudimsko - Hlinecko
Daniel Vodák -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Kateřina Černá -
Sociální sítě a jejich začlenění do marketingové strategie
Luboš Mašek -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová
Název
Vložil
Vloženo
Práva