Využití virtuálního imerzního prostředí pro nácvik komunikativních kompetencí začínajících učitelů – Mgr. Jan FIALA
Mgr. Jan FIALA
Disertační práce
Využití virtuálního imerzního prostředí pro nácvik komunikativních kompetencí začínajících učitelů
The use of a virtual immersion environment for practicing the communicative competences of beginning teachers
Anotace:
V posledních několika letech dochází k pronikání virtuální reality do vzdělávání, zejména díky znatelnému poklesu cen technických prostředků, které pomáhají modely ve virtuální realitě tvořit a využívat. Nejrůznější virtuální prostředí se tak dostávají z oblasti marketingu, zábavního či videoherního průmyslu také do edukačních procesů, a to na všech úrovních vzdělávání. Předmětem disertační práce autora …víceAbstract:
In the last few years, virtual reality has been penetrating education, mainly thanks to a noticeable decrease in the prices of technical devices that help in the creation and use of models in virtual reality. In this way, the most diverse virtual environments from the field of marketing, entertainment, and the video game industry are also included in educational processes, at all levels of education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 10. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Lucie Rohlíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FIALA, Jan. \textit{Využití virtuálního imerzního prostředí pro nácvik komunikativních kompetencí začínajících učitelů}. Online. Disertační práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/dordbl/.
Jak správně citovat práci
FIALA, Jan. Využití virtuálního imerzního prostředí pro nácvik komunikativních kompetencí začínajících učitelů. Plzeň, 2022. disertační práce (Ph.D.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáDoktorský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační a komunikační technologie ve vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti využití expoziční terapie virtuální realitou v psychologii
Andrea SAVČÁKOVÁ -
Simulovaná realita jako filosofický problém
Kristýna BÖEROVÁ