Bc. Erika Žitniaková

Bakalářská práce

Stratégia marketingovej komunikácie Obchodne podnikateľskej fakulty

Marketing communication strategy of School of Business Administration in Karviná
Abstract:
The theme of the bachelor thesis focuses on marketing management of universities. Its main objective is to propose changes and innovate the current marketing communication strategy of The School of Business and Administration in Karviná in order to increase its competitiveness in the university market. The theoretical part of the thesis discusses the issue of marketing management of schools, marketing …více
Abstract:
Téma bakalárskej práce sa zameriava na marketingové riadenie vysokých škôl. Jej hlavným cieľom je navrhnúť zmeny a inovovať súčasnú marketingovú komunikačnú stratégiu Obchodne podnikateľskej fakulty za účelom zvýšenia jej konkurencieschopnosti na trhu vysokoškolského vzdelávania. Teoretická časť práce pojednáva o problematike marketingového riadenie školy, marketingovej komunikačnej stratégií, značky …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/emrgq/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné