Stratégia marketingovej komunikácie Obchodne podnikateľskej fakulty – Bc. Erika Žitniaková
Bc. Erika Žitniaková
Bakalářská práce
Stratégia marketingovej komunikácie Obchodne podnikateľskej fakulty
Marketing communication strategy of School of Business Administration in Karviná
Abstract:
The theme of the bachelor thesis focuses on marketing management of universities. Its main objective is to propose changes and innovate the current marketing communication strategy of The School of Business and Administration in Karviná in order to increase its competitiveness in the university market. The theoretical part of the thesis discusses the issue of marketing management of schools, marketing …víceAbstract:
Téma bakalárskej práce sa zameriava na marketingové riadenie vysokých škôl. Jej hlavným cieľom je navrhnúť zmeny a inovovať súčasnú marketingovú komunikačnú stratégiu Obchodne podnikateľskej fakulty za účelom zvýšenia jej konkurencieschopnosti na trhu vysokoškolského vzdelávania. Teoretická časť práce pojednáva o problematike marketingového riadenie školy, marketingovej komunikačnej stratégií, značky …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/emrgq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŽITNIAKOVÁ, Erika. \textit{Stratégia marketingovej komunikácie Obchodne podnikateľskej fakulty}. Online. Bakalářská práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/dot5v7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
Nora Khalatian -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Návrh mezinárodní marketingové strategie studijního programu Economics and management na SU OPF
Veronika Novotná