Analýza konkurence na trhu automatického rozpoznávání registračních značek – Aneta Klementová
Aneta Klementová
Bachelor's thesis
Analýza konkurence na trhu automatického rozpoznávání registračních značek
Competitive analysis of the automatic registration plate recognition market
Abstract:
Bakalářská práce na téma "Analýza konkurence na trhu automatického rozpoznávání registračních značek" se zaměřuje na firmu Deep Vision, která na trh v nejbližší době uvede jejich novou službu usnadňující práci s rozpoznáváním registračních značek. V této práci se věnuji především analýze konkurence na B2B trzích. Pomocí marketingových analýz, které se soustředí na mikroprostředí i makroprostředí podniku …moreAbstract:
The bachelor's thesis on the topic "Competitive Analysis of the Automatic Registration Plate Recognition Market" focuses on the company Deep Vision, which will soon launch their new service that will facilitate the work with licnece plate recognition. In this work, I mainly focus on the analysis of competition on B2B markets. With the help of marketing analyses, which focus on the micro-environment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Mlázovský
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLEMENTOVÁ, Aneta. \textit{Analýza konkurence na trhu automatického rozpoznávání registračních značek}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2023. Available from: https://theses.cz/id/dovowp/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Klementová, Aneta. Analýza konkurence na trhu automatického rozpoznávání registračních značek. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové strategie Tanečního klubu pod záštitou Střediska volného času Juventus
Jessica Gryczová -
Optimalizace marketingové komunikace sportovního oddílu Tatran Střešovice
Martin Šindelář -
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Kristýna Řondíková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Analýza marketingové strategie vybrané společnosti
Filip Becher -
Analýza marketingového makroprostředí podniku
Eliška DOLEŽALOVÁ -
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Martin Jasiak -
Marketingové aktivity HC Slovan Louny
Josef LAURICH