Filip Becher

Diplomová práce

Analýza marketingové strategie vybrané společnosti

Analysis of the marketing strategy of the selected company
Anotace:
Diplomová práce se zaobírá problematikou marketingové strategie maloobchodu v České republice. Cílem této práce je zanalyzovat marketingové prostředí, marketingovou strategii a marketingovou komunikaci vybraného obchodu a následně navrhnout doporučení pro vylepšení strategie. V teoretické části jsou uvedena potřebná teoretická východiska pro analýzu marketingové mikroprostředí, makroprostředí a marketingové …více
Abstract:
Master’s Thesis deals with the issue of marketing strategy of retail in the Czech Republic. The aim of this thesis is to analyse the marketing environment, marketing strategy and marketing communication of the selected store and then to propose recommendations for improving the strategy. The theoretical part provides the necessary theoretical background for the analysis of the marketing microenvironment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Michael Bäumel

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88569