Analýza konkurence na trhu automatického rozpoznávání registračních značek – Aneta Klementová
Aneta Klementová
Bakalářská práce
Analýza konkurence na trhu automatického rozpoznávání registračních značek
Competitive analysis of the automatic registration plate recognition market
Anotace:
Bakalářská práce na téma "Analýza konkurence na trhu automatického rozpoznávání registračních značek" se zaměřuje na firmu Deep Vision, která na trh v nejbližší době uvede jejich novou službu usnadňující práci s rozpoznáváním registračních značek. V této práci se věnuji především analýze konkurence na B2B trzích. Pomocí marketingových analýz, které se soustředí na mikroprostředí i makroprostředí podniku …víceAbstract:
The bachelor's thesis on the topic "Competitive Analysis of the Automatic Registration Plate Recognition Market" focuses on the company Deep Vision, which will soon launch their new service that will facilitate the work with licnece plate recognition. In this work, I mainly focus on the analysis of competition on B2B markets. With the help of marketing analyses, which focus on the micro-environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Mlázovský
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Klementová, Aneta. Analýza konkurence na trhu automatického rozpoznávání registračních značek. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie Tanečního klubu pod záštitou Střediska volného času Juventus
Jessica Gryczová -
Optimalizace marketingové komunikace sportovního oddílu Tatran Střešovice
Martin Šindelář -
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Kristýna Řondíková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Analýza marketingové strategie vybrané společnosti
Filip Becher -
Analýza marketingového makroprostředí podniku
Eliška DOLEŽALOVÁ -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Calvin Ferreira