Muzikoterapie pro děti s opožděným psychomotorickým vývojem – Andrea Jechová
Andrea Jechová
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Muzikoterapie pro děti s opožděným psychomotorickým vývojem
Abstract:
Anotace: Tato absolventská práce se zabývá využitím muzikoterapie u dětí s opožděným psychomotorickým vývojem. Cílem práce je zpracovat tři muzikoterapeutické programy a následně vyzkoušet s cílovou skupinou dětí v mateřské škole, tj. propojení teoretických poznatků s praktickou zkušeností. Práce obsahuje dvě části – teoretickou a praktickou. První kapitola teoretické části je zaměřena na muzikoterapii …moreAbstract:
Annotation: This graduate work deals with the use of music therapy of the children with delayed psycho-motor development. The aim of the work is to develop three music therapy programs and then test with the target group of children in kindergarten, i.e. the connection of theoretical knowledge with practical experience. The work contains two parts – theoretical and practical. The first chapter of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020
Identifier:
https://is.jabok.cz/th/yin12/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2020
- Supervisor: Jana Zajícová
- Reader: RNDr. Mgr. Ivana Čihánková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologickáJabok - Institute of Social Pedagogy and Theology
vyšší odborný program / field:
Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální pedagogika a teologie
Theses on a related topic
-
Návrh a konštrukčné riešenie nábytkového prvku s možnosťou variability pre deti predškolského veku
Natália Turčanová -
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Dítě předškolního věku v bilingvní rodině
Marcela Gardea -
Speciální potřeby v oblasti výživy u dětí předškolního věku
Jana Průšová -
Emoční inteligence dětí předškolního věku
Saša Hraničková -
The Question of Placing a Child in a Private English Kindergarten
Barbora Vodičková -
Měření dětské osamělosti formou Child Puppet Interview: Metodická studie
Edita Chvojková -
Muzikoterapie a práce se systémy
Zuzana Hypšová