Návrh konceptu aplikace pro vytváření a upevňování zvyků s využitím principů gamifikace – Mgr. Šimon Demočko
Mgr. Šimon Demočko
Bakalářská práce
Návrh konceptu aplikace pro vytváření a upevňování zvyků s využitím principů gamifikace
Designing outline of application for dropping into and maintaining of habits with use of gamification principles
Anotace:
Cieľom tejto práce je zozbierať informácie o gamifikácií a aplikovať ich pri vytváraní gamifikovaného návrhu pre aplikáciu. Výstupom práce je gamifikovaný návrh a implementácia prototypu aplikácie. Účel navrhovanej aplikácie je pomôcť hráčovi vytvoriť a upevniť zvyky podľa jeho výberu, subjektívne vnímajúc tento proces ako zábavný a pútavý.Abstract:
The goal of this work is to gather information about gamification and apply it in creating a gamified design for an application, with the design and the application prototype being the output of the thesis. The designed application’s purpose is to help the player form habits of his choice and to maintain them, while experiencing the process as fun and engaging.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wcvdj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Dalibor Toth
- Oponent: RNDr. Martin Jakubička
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.