Studium v době pandemie Covid-19: Jak vnímají online výuku studenti učitelských oborů na Filozofické fakultě Ostravské univerzity – Klára DIVECKÁ
Klára DIVECKÁ
Bachelor's thesis
Studium v době pandemie Covid-19: Jak vnímají online výuku studenti učitelských oborů na Filozofické fakultě Ostravské univerzity
Studying during the Covid-19 pandemic: How do students studying teaching at the Faculty of Arts - University of Ostrava perceive online learning
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem distanční výuky v době pandemie Covid-19, konkrétně "Jak vnímají online výuku studenti učitelských oborů Filozofické fakulty Ostravské univerzity." Teoretická část se opírá o sociologické teorie rolí a zkoumá role učitelů ve vzdělávacím procesu. Dále obsahuje také poznatky ze sociologie vzdělání a poukazuje na nové trendy v rámci výuky a jejich implementaci do …viacAbstract:
This thesis discusses the theme of online learning during the Covid-19 pandemic, more specifically "How do students studying teaching at Faculty of Arts - University of Ostrava perceive online learning." The theoretical part of the thesis explains the theory of sociological roles and examines the roles teachers play in educational process. It also contains some basics from the field of sociology of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Dr. phil. Nicole Horáková - Hirschlerová, M.A.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DIVECKÁ, Klára. \textit{Studium v době pandemie Covid-19: Jak vnímají online výuku studenti učitelských oborů na Filozofické fakultě Ostravské univerzity}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Ostravská univerzita, Faculty of Arts. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/dpqei5/.
Jak správně citovat práci
DIVECKÁ, Klára. Studium v době pandemie Covid-19: Jak vnímají online výuku studenti učitelských oborů na Filozofické fakultě Ostravské univerzity. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Basic Social Sciences / Zsv-Aj Vz
Práce na příbuzné téma
-
Role učitele a žáka ve výuce zlomků klasickou a Hejného metodou
Tereza Bendová -
Role uvádějícího učitele v profesním rozvoji začínajícího učitele ve vybrané mateřské škole
Kateřina Dobčáková -
Role učitele ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
Markéta FALTÝNKOVÁ -
Role uvádějícího učitele ve zvyšování efektivity praxí studentů Učitelství pro 1. stupeň ZŠ.
Anna PUCZOKOVÁ -
Role učitele ve výchově žáků mateřských škol očima rodičů
Lucie Málková -
Role učitele a žáka ve výuce anglického jazyka na základní škole s prvky Montessori
Michaela KÖRSCHNEROVÁ -
Role učitele a žáka ve výuce anglického jazyka na základní škole s prvky Montessori
Michaela KÖRSCHNEROVÁ -
Role učitele/lektora ve vývoji emocionální inteligence žáka/studenta
Michaela Zikmundová