Influenceři a jejich vliv na body image českých žen ve věku 15-25 let. Jaká je vlastně realita? – Bc. Natalie Zbuzková
Bc. Natalie Zbuzková
Bakalářská práce
Influenceři a jejich vliv na body image českých žen ve věku 15-25 let. Jaká je vlastně realita?
Influencers and Their Impact on Body Image of Czech Women Aged 15 to 25. What is the reality?
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaký vliv mají instagramoví influenceři na body image českých žen ve věku 15-25 let a jakou formu sebeprezentace influencerů tyto ženy preferují v rámci influencer-marketingových spoluprací na sociální síti Instagram. Vzhledem ke značné velikosti publika, které influenceři na této platformě mívají, je právě jejich potenciální vliv na jejich sledující a jeho …víceAbstract:
The aim of this bachelor´s thesis is to find out the impact of Instagram influencers on body image of Czech women aged 15-25 and what form of influencer self-presentation these women prefer within influencer marketing collaborations on Instagram. Due to the considerable size of the audience, that influencers on this platform often have, it is this potential influence on their followers and its consequences …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedoucí: Pavel Pajkrt, DiS.
- Oponent: Jiří Lelek, Bc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZBUZKOVÁ, Natalie. \textit{Influenceři a~jejich vliv na body image českých žen ve věku 15-25 let. Jaká je vlastně realita?}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/dpwgoa/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Role sociálních sítí v oblasti vnímání vlastního těla u dospívajících
Michaela Šarounová -
Influence marketing a prezentace ženského těla na Instagramu
Rebeka Šebelová -
Zdravotní aspekty body image
Jakub KRATOCHVÍL -
SOUVISLOST BODY IMAGE A HUBENÉHO IDEÁLU SE ZÁCHVATY PŘEJÍDÁNÍ U DOSPĚLÝCH ŽEN
Adriana HUSŤÁKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
IS4u, I.
18. 4. 2023