Implementace Baťova odkazu jako nástroje pro zmírnění negativních dopadů rychlé módy na zaměstnance oděvního průmyslu – Mgr. Tereza Chaloupková
Mgr. Tereza Chaloupková
Master's thesis
Implementace Baťova odkazu jako nástroje pro zmírnění negativních dopadů rychlé módy na zaměstnance oděvního průmyslu
The implementation of Bata’s legacy as a tool for mitigating the negative effects of fast fashion on clothing industry employees
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na dvě hlavní témata; rychlou módu a její dopady, se soustředěním na zaměstnance módního průmyslu v rozvojových zemích, konkrétně tedy Bangladéši, a na Tomáše Baťu, jeho firmu a její fungování se zaměřením na jednání se zaměstnanci. Práce nabízí teoretický základ obou témat a v praktické části komparativní analýzu zmíněných obou odlišných světů. Analýza hledá souvislosti …viacAbstract:
This diploma thesis focuses on two main themes; fast fashion and its impacts, looking at employees of the fashion industry in developing countries, specifically Bangladesh, and on Tomas Bata, his company and its operations, focusing on the style of conduct with employees. The thesis offers a theoretical basis for both topics and in the practical part a comparative analysis of the two different worlds …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
- Vedúci: Mgr. Kateřina Novotná, Ph.D.
- Oponent: Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHALOUPKOVÁ, Tereza. \textit{Implementace Baťova odkazu jako nástroje pro zmírnění negativních dopadů rychlé módy na zaměstnance oděvního průmyslu}. Online. Diplomová práca. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/dpxhyj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationMaster programme:
Creative Marketing and Communication
Práce na příbuzné téma
Názov
Vložil
Vložené
Práva