Cenové strategie v kulturním sektoru (Brno) – BcA. Alena Řezníčková
BcA. Alena Řezníčková
Master's thesis
Cenové strategie v kulturním sektoru (Brno)
Pricing in cultural sector: Brno
Anotácia:
Anotace Tato diplomová práce se zabývá tvorbou cen v kulturním sektoru. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy a metody cenotvorby s přesahem do oblasti kulturní sféry. Praktická část práce je založena na výzkumném šetření. To proběhlo formou strukturovaného rozhovoru v desítce brněnských kulturních institucí, ziskových i neziskových. Cílem výzkumu bylo zmapovat cenovou strategii v rámci brněnského …viacAbstract:
Annotation This thesis deals with the pricing in the cultural sector. The theoretical part introduces basic terms and methods of pricing in general as well as in the cultural sector. The practical part is based on research which was conducted in ten cultural organisations in Brno, both profit and non-profit. The goal of the research was to map Brno cultural environment and find out how prices are created …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2013
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/wfbos/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2013
- Vedúci: Ing. Kristýna Štěpánková
- Oponent: PhDr. Vladimír Hřebíček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/wfbos/
Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno
Faculty of MusicMaster programme / odbor:
Art of Music / Music Production
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace cenotvorby a reklamy v elektronické komerci
Tomáš Langr -
Analýza zavedení jednotného národního tarifu v dálkové osobní železniční dopravě v ČR na základě dat z období 2007 až 2017
Petr Gregor -
Návrh modelu dynamické cenotvorby v prostředí online prodeje
Tomáš Braha -
Cenotvorba v manažerském účetnictví
Veronika Chumchalová -
Integrace technologií a prvků umělé inteligence v marketingu
Tomáš Tieze -
Analýza cenotvorby apartmánového bydlení v České republice na vybrané platformě
Jan Kudláček -
Aplikace metody Target Costing ve vybraném podniku
Tereza Volková -
Alternativní strategie cenové diskriminace a možnosti jejich využití v kulturních institucích
Veronika Dorotíková
Názov
Vložil
Vložené
Práva