Strategie růstu, akviziční procesy, teoretická a případová studie ZENTIVA – Bc. Ilona Oborníková
Bc. Ilona Oborníková
Master's thesis
Strategie růstu, akviziční procesy, teoretická a případová studie ZENTIVA
Growth strategy, mergers and acquisions, theory and case study of company ZENTIVA
Abstract:
Abstrakt Ve své diplomové práci se věnuji problematice strategie růstu společností. Toto téma je v dnešní době jedno z nejdůležitějších, které hýbají dnešním světem průmyslu, služeb a financí. Jelikož jsem se ve své bakalářské práci věnovala společnosti Zentiva, rozhodla jsem se v jejím sledování pokračovat. Skupina Zentiva je významnou společností na trhu, která prošla několika důležitými změnami …moreAbstract:
Abstract I have devoted my graduation theses to business growth strategies. This topic is one of the most important ones within today´s moving industry, services and finance world. Since I have used for my previous thesis company Zentiva as the case study, I have decided to stay focused on this company. Zentiva holding is very important company on the pharmaceutical market in CEE and have undergone …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/jy3s1/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Iva Suchá, MBA
- Reader: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Tvorba strategie podniku s využitím stakeholderského přístupu
Kateřina Angerová -
Obchodní strategie v automobilovém průmyslu
Dalibor Čápek -
Cenová strategie společnosti v souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti v aktuálním konkurenčním prostředí. Aktuální strategie reálných společností a důsledky na jejich další vývoj, vliv na rozvoj oboru a ekonomiku odvětví
Jan Frank -
Strategie rozvoje firmy
Tomáš Zezulák -
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš -
Strategie vzdělávání a její působení na učitele druhého stupně vybraných základních škol
Tereza Přibylová -
Interní vs. externí růst firmy na příkladu České zbrojovky a. s. a její konkurence
Tomáš Frenzl -
Vliv meteorologických podmínek na růst speleotém
František Odvářka