Evaluace moderních přístupů a metod v angličtině – Bc. Pavla Luklová
Bc. Pavla Luklová
Master's thesis
Evaluace moderních přístupů a metod v angličtině
Evaluation of Modern approaches and methods in English
Abstract:
Pavla Luklová: Evaluace moderních přístupů a metod v angličtině Anotace Cílem práce je ozřejmit některé aspekty výuky anglického a provést dotazníkový průzkum v jazykové škole, osvětlující názory dnešních studentů na vlastnosti moderního učitele jazykové školy V teoretické části jsou postupně probrány osobnostní předpoklady učitele anglického jazyka a metody výuky, zejména metoda gramatického překladu …moreAbstract:
ANOTATION Pavla Luklová: The Evaluation of Mmodern Approaches and Metods in English The aim of the thesis is to highlight some aspects of the teaching of English and to carry out the questionnaire research at the language school, providing opinions of today students at the qualities of modern teacher of language school teacher of language school.. The teoretical part gradually treats personnal prerequisities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/opl26/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2012
- Supervisor: prof. PhDr. Oldřich Šimoník, CSc.
- Reader: Mgr. Patrik Vacek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School and Language School Teacher Training in English Language
Theses on a related topic
-
Aktivizační metody ve výuce angličtiny
Vojtěch FREMR -
Využití metody sugestopedie při výuce angličtiny u žáků s SPU na 1. stupni základních škol
Jitka BEZDĚKOVÁ -
Využití lexikální metody při cizojazyčné výuce založené na příběhu
Alice Bolcková -
Narativní metody ve vyučovacích prostředcích angličtiny pro preprimární vzděláván
Beata Horníčková -
Využití metody TPR (Total Physical Response) ve výuce angličtiny na základní škole
Jana BŘICHÁČKOVÁ -
Ideální partner z pohledu studentů psychologie
Eliška BERNÁTKOVÁ -
Ideální výchova dětí podle studentů Univerzity Pardubice
Barbora Strejčková -
Pojetí ideální osobnosti vychovatele pedagogickými pracovníky a dětmi z výchovných ústavů
Jakub JAKL