Účinná komunikácia finančnej inštitúcie s verejnosťou – Bc. Silvia Smolárová
Bc. Silvia Smolárová
Bakalářská práce
Účinná komunikácia finančnej inštitúcie s verejnosťou
Effective communication of financial institutions with the public.
Abstract:
This Bachelor´s is dealing with public communication, marketing issues, as part of marketing communications, segmentation of financial markets, strategy, customer relationship and company image and sales promotion. The analytical part is focused on insurance company AEGON, its history and expansion. Using questionnaires, we prove or denied the hypotfesis and to achieve the stated objective. We proposed …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá komunikáciou s verejnosťou, marketingovými otázkami, marketingom ako súčasť komunikácie, členením finančného trhu, stratégiou, vzťahmi s klientom, ako aj imidžom spoločnosti a podpory predaja. V analytickej časti sa zaoberáme poisťovňou AEGON, jej históriou, expanziou. Pomocou dotazníkov sme potvrdzovali a vyvracali hypotézy a dosahovali stanovený cieľ. Navrhli sme odporúčania …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/elzdx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2012
- Vedoucí: Ing. Miroslav Križan
- Oponent: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Rozbor image vybrané firmy/značky
David Passler -
Image vybrané firmy/značky
Thu Thuy Nguyenová -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na poptávku a image firmy
David Randák -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na poptávku a image firmy
Iva Jančíková -
Ethics, related to organizational communication.
Ladislav Centár -
Vliv public relations na image firmy
Michaela Bělíková -
Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podnikatelského subjektu
Kateřina Jandová