The Neo-edwardians: Edwardian Fashion and Culture in Contemporary Popular Culture – Milan KOLLARČÍK
Milan KOLLARČÍK
Bakalářská práce
The Neo-edwardians: Edwardian Fashion and Culture in Contemporary Popular Culture
The Neo-edwardians: Edwardian Fashion and Culture in Contemporary Popular Culture
Abstract:
Works set in the Edwardian era in Great Britain are currently experiencing a surge in popularity along with classic menswear. To explain this popularity I have analysed several examples from neo-Edwardian popular culture and studied the link between vintage trends in fashion and consumers of neo-Edwardian content. I have found that there are significant similarities between contemporary and Edwardian …víceAbstract:
V posledních letech dosahují díla zasazená v Eduardovském období Velké Británie značného úspěchu, stejně jako klasická pánská móda. Abych tuto popularitu vysvětlil, analyzuji v této práci několik příkladů z neo-Edwardiánské populární kultury a zkoumám co spojuje vintage trendy v módě a konzumenty neo-Edwardiánství. Zjistil jsem, že mezi Eduardovskou a současnou Británii existuje mnoho paralel které …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Jan Beneš, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOLLARČÍK, Milan. The Neo-edwardians: Edwardian Fashion and Culture in Contemporary Popular Culture. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Spotřební kultura a skupinová identita
Oleg Shigin -
Kostým v hudbě, od 2.pol.20 století : Identita,příběh, móda
Lenka Jabůrková -
Vizuální identita fiktivní firmy
Barbora Kunzová -
Korporátní identita vybrané společnosti módního průmyslu
Jan Herzig -
Udržitelná identita: Upcycling a kostýmový design
Barbora OPÁLKOVÁ