Důvěryhodnost komunikačních kanálů helpdeskových systémů – Vojtěch WALUŚ
Vojtěch WALUŚ
Bakalářská práce
Důvěryhodnost komunikačních kanálů helpdeskových systémů
Trustworthiness of communication channels of helpdesk systems
Anotace:
Hlavním cílem práce je nalézt a rozpoznat riziková místa helpdeskových systémů, které využívají různé komunikační kanály, s ohledem na možnou kompromitaci těchto kanálů a následným vyhledáním metod, jak tyto kanály zabezpečit a zvýšit tak jejich důvěryhodnost, a dále pak vytvořit model helpdeskového systému respektující nejnovější poznatky v oblasti kyberbezpečnosti. Druhotnými cíli je analyzovat obecnou …víceAbstract:
The main goal of the work is to find and recognize the risk areas of helpdesk systems that utilize various communication channels, with consideration for potential compromise of these channels, and subsequently finding methods to secure these channels and increase their credibility. Furthermore, to create a model of a helpdesk system that respects the latest findings in the field of cybersecurity. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavel Smolka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
WALUŚ, Vojtěch. Důvěryhodnost komunikačních kanálů helpdeskových systémů. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.