Implementace CRM ve společnosti flow-r s.r.o. – Josef Bukovský
Josef Bukovský
Diplomová práce
Implementace CRM ve společnosti flow-r s.r.o.
CRM Implementation in flow-r
Anotace:
Tato práce řeší problematiku implementace CRM v personální agentuře flowr s.r.o. Cílem práce je analyzovat stav využívání CRM ve společnosti, identifikovat možné oblasti zlepšení, navrhnout a implementovat opatření, která povedou k optimalizaci využívání CRM a vyhodnotit dopady této práce na užívání CRM v této společnosti. Cíle práce jsou naplněny analýzou společnosti flowr s.r.o. a jejích potřeb, …víceAbstract:
This paper addresses the issue of the implementation of CRM in the personnel agency flowr s.r.o. The aim is to analyze the state of the use of CRM in the company, to identify possible areas for improvement, design and implement measures that will optimize the use of CRM and evaluate the impact of this work on the use of CRM in the company. Objectives of the paper are fulfilled by the analysis of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 3. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49339
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
- Vedoucí: Jan Pour
- Oponent: Pavel Plachý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49339
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Personální agentura v procesu získávání a výběru zaměstnanců
Pavlína Žejdlíková -
Situační analýza personální agentury JESS Production
Jesika Husáková -
Adaptace zaměstnanců ve vybrané personální agentuře
Kateřina Janů -
Spokojenost zaměstnanců personální agentury XY s kvalitou pracovního života
Sabina Halasová -
Personální agentura
Zdeňka Hikešová -
Návrh a implementace etických kodexů v podnicích ve zvoleném odvětví
Anna Kotrbová -
Projekt implementace konceptu EVA do podniku Student Agency s.r.o.
Jan ROUS -
Role marketingové agentury při implementaci brand strategie
Michaela Procházková