Analýza zákaznické kvality a doporučení pro zlepšení spokojenosti zákazníka – Petra Truhlářová
Petra Truhlářová
Bachelor's thesis
Analýza zákaznické kvality a doporučení pro zlepšení spokojenosti zákazníka
Customer's Quality Analysis and Recommendations to Improve Customer Satisfaction
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu zákaznické kvality a doporučení pro zlepšení spokojenosti zákazníka. Cílem bakalářské práce je zaměřit se na kvalitu vybraných mléčných produktů (měkkého tvarohu a tradiční Bystřické pomazánkové natur). Zjistit a popsat, zda tyto výrobky z mlékárny Bystřice pod Hostýnem jsou lepší / horší či se vyrovnávají s ostatními výrobci (konkurencí). Práce je charakterizovaná …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on customer quality analysis and recommendations for improving customer satisfaction. The aim of the bachelor thesis is to focus on the quality of selected dairy products (Soft Curd and traditional Bystrice Spreads Natur). To identify and describe whether these products from the Bystřice pod Hostýnem Dairy are better / worse or cope with other producers (competitors). The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2018
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/127583
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2018
- Supervisor: Pavel Blecharz
- Reader: Ludmila Škrobánková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TRUHLÁŘOVÁ, Petra. \textit{Analýza zákaznické kvality a doporučení pro zlepšení spokojenosti zákazníka}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2018. Available from: https://theses.cz/id/dqo922/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Spokojenost zákazníka ve vybraném odvětví
Iveta Cundová -
Produkt jako zdroj konkurenční výhody
Petr Podařil -
Návrh podnikatelského plánu založení podniku – rodinný podnik
Gabriela Kudličková -
Sociální podnik na malém městě
Simona Marvan Krausová -
Udržení konkurenceschopnosti malého podniku v oblasti pohostinství se zaměřením na podnik Baretta
Petra Aubrechtová