Analýza nákupních podmínek na Klatovsku – Bc. Zuzana MARTÍNKOVÁ
Bc. Zuzana MARTÍNKOVÁ
Diplomová práce
Analýza nákupních podmínek na Klatovsku
Analysis of the Buying Conditions at the Klatovy Area
Anotace:
Hlavním posláním diplomové práce bylo zhodnotit nákupní podmínky na Klatovsku a geograficky vymezit prodejní jednotky na tomto území. Dále zjistit spokojenost zákazníků nakupujících na Klatovsku. Analýza, která byla provedena prostřednictvím terénního šetření, řízených rozhovorů a dotazníkového řízení, pomohla poodhalit problémové oblasti potravinářských i nepotravinářských maloobchodních jednotek …víceAbstract:
The main aim o the present thesis was to evaluate the shopping conditions in the area of the town Klatovy and to define geografically the selling units in this area plus to suggest the possibilities for improvement. Another aim of this thesis was to give an overall view into the retailing units in this area.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zveřejnit od: 30. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MARTÍNKOVÁ, Zuzana. Analýza nákupních podmínek na Klatovsku. Č. Bud., 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Časoprostorová analýza vývoje velkoplošného maloobchodu na území Olomouckého kraje
Petr SKYVA -
Maloobchodní drogistická síť v jižních Čechách
Monika Trávníčková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Vršecký -
Nákupní chování a postoje zákazníků maloobchodní jednotky
Petra MAREŠOVÁ -
Nákupní chování a postoje zákazníků maloobchodní jednotky
Nikola VÍTKOVÁ -
Maloobchodní chování obyvatel města Mladá Boleslav
Kateřina Šedová -
Maloobchodní drogistická síť v jižních Čechách
Monika Trávníčková -
Analýza nákupní atmosféry v maloobchodní síti
Aneta Spisarová
Název
Vložil
Vloženo
Práva