Dvojí kvalita potravin v Česku a v Německu – Petr Havlíček
Petr Havlíček
Bakalářská práce
Dvojí kvalita potravin v Česku a v Německu
Dual quality of food in Czech Republic and Germany
Anotace:
Práce se zabývá problematikou dvojí kvality potravin, a to konkrétně srovnáním kvality potravin, které se prodávají na trhu v Česku a v Německu. To bylo provedeno porovnáním složení deklarovaného na obalech potravinářských výrobků. U výrobků s rozdílným složením byl pak proveden senzorický test na vzorku respondentů, během kterého vybírali dle svých preferencí mezi českou a německou alternativou daného …víceAbstract:
The thesis deals with the issue of dual quality of food, namely by comparing the quality of food that is sold on the Czech market and German market. This was done by comparing the food labelling on the packaging of food products. For products with dual quality, a sensory analysis was performed on a group of respondents, during which they chose according to their preferences between the Czech and German …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73111
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2018
- Vedoucí: Elvíra Čermáková
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73111
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Dvojí kvalita potravin
Veronika Ondruchová -
Dvojí kvalita potravin - právní a ekonomické aspekty
Radka Kvasničková -
Zákaz dvojí kvality potravin
Barbora Šindelářová -
Dvojí kvalita potravin
Milan Žižka -
Kvalita potravin
Ondřej Vacula -
Dvojí kvalita potravin na trzích EU
Josef KRATOCHVÍL -
Právní aspekty dvojí kvality potravin
Andrea Prouzová -
Organic Food Labelling and its Influence on Generation Y´s Purchase Behavior on German Market
Jan Fiala