Dětské vnímání agrese a násilí – Bc. Kateřina Skálová
Bc. Kateřina Skálová
Bakalářská práce
Dětské vnímání agrese a násilí
Children's perceptions of aggression and violence
Anotace:
Bakalářská práce na téma Dětské vnímání agrese a násilí se zabývá dětmi dvou věkových skupin a jejich vlastním vnímáním agrese. V teoretické části je práce zaměřena na samotné osvětlení pojmu agrese, agresivita, násilí, šikana a kyberšikana. Dále se práce rozsáhle věnuje různým teoriím agrese. V teoretické části také nesmí chybět část o aktérech agrese, tedy o agresorech a jejich obětech. V praktické …víceAbstract:
Thesis on children's perceptions of aggression and violence deals with the children of two age groups and their own perceptions of aggression. The theoretical part of the work is focused on the actual concept of aggression, aggressiveness, violence, bullying and cyberbullying. Then, the work extensively deals with different theories of aggression. Also the part of the actors aggression, the aggressors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a57gs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2017
- Vedoucí: Mgr. Jan Krása, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tomáš Kohoutek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství výchovy ke zdraví pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Kyberšikana jako specifická forma agresivity mezi žáky na středních školách v Trutnově.
Dagmar Vaňková -
Šikana a kyberšikana v prostředí střední školy
Alena Malá -
Vliv médií na osobnost lehce mentálně retardovaného jedince
Aleš Lažek -
Osobnost dítěte se specifickou vývojovou poruchou učení a chování a násilí ve školním prostředí
Petra MOŠKOŘOVÁ -
Týrané, zanedbávané děti a dopady výchovy na jejich osobnost
Michaela KOLLÁROVÁ -
Osobnost učitele a s ní spojené předpoklady stát se obětí napadení ze strany studentů
Lenka Zábržová -
Trauma v anamnéze pacientů s hraniční poruchou osobnosti a jejich copingové strategie.
Kristýna Jáglová -
Šikana a násilí ve školách
Eva STAŇKOVÁ