Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři – Ing. Patrik Fingr
Ing. Patrik Fingr
Bakalářská práce
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Specificity of commercial communication aiming at the target group: seniors
Anotace:
Tématem této práce je problematika specifik komerční komunikace k cílové skupině seniorů. Práce nejdříve stručně vymezuje problematiku marketingu, médií a jejich vlivu na veřejné mínění. V této souvislosti se zaměřuje především na postoje české společnosti k reklamě, dále na klasifikaci jednotlivých druhů marketingových propagací a konečně na problematiku psychologie v marketingové komunikaci. Další …víceAbstract:
A subject of this work is an issue of specifics of commercial communication with the target group of seniors. Firstly, work briefly specifies the issues of marketing, media and their influence over public opinion. In conjunction with this, it concentrates especially on the attitudes of Czech society towards advertising, then on a classification of different kinds of marketing promotions, and finally …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zbq9u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
DIGITIZATION AS THE KEY TO SUCCESS IN COMMERCIAL COMMUNICATION OF LUXURY FASHION BRANDS
Sofia Kornas -
Marketingová strategie orientovaná na spotřebitele v ČR.
Marie Vyhlasová -
Komunikační strategie pivovaru Pernštejn
Kristýna Vojtěchová -
Komunikační strategie a taktiky obchodních jednání.
Aneta KLASSEN -
Social Aspects of Advertising
Eva Ryndová -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Zuzana Menšíková -
Efektivnost komerční komunikace
Jana Dobřichovská -
Analýza vybrané reklamní kampaně v kategorii sociálně ekologické komunikace
Lucie Hokrová