Ing. Patrik Fingr

Bakalářská práce

Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři

Specificity of commercial communication aiming at the target group: seniors
Anotace:
Tématem této práce je problematika specifik komerční komunikace k cílové skupině seniorů. Práce nejdříve stručně vymezuje problematiku marketingu, médií a jejich vlivu na veřejné mínění. V této souvislosti se zaměřuje především na postoje české společnosti k reklamě, dále na klasifikaci jednotlivých druhů marketingových propagací a konečně na problematiku psychologie v marketingové komunikaci. Další …více
Abstract:
A subject of this work is an issue of specifics of commercial communication with the target group of seniors. Firstly, work briefly specifies the issues of marketing, media and their influence over public opinion. In conjunction with this, it concentrates especially on the attitudes of Czech society towards advertising, then on a classification of different kinds of marketing promotions, and finally …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace