Komunikační strategie pivovaru Pernštejn – Kristýna Vojtěchová
Kristýna Vojtěchová
Bakalářská práce
Komunikační strategie pivovaru Pernštejn
Commercial communication of brewery Pernštejn
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou komerční komunikace pivovaru Pernštejn. Cílem práce je zhodnocení dosavadní komunikační strategie a částečně pomocí analýzy dotazníkového šetření navrhnout možná vylepšení do budoucna. V rámci teoretické části se věnuji základním pojmům z marketingu, marketingové a komerční komunikaci a marketingovému výzkumu. Součástmi praktické části jsou informace o pivovaru, …víceAbstract:
The topic of my Bachelor Thesis is " Commercial communication of brewery Pernštejn". The aim of my thesis is to find out the awareness of the brand Pernštejn, activities of the brewery and forms of promotion among the youth. As a follow-up to the results, I will try to propose some possible future improvements. The theoretical part of this thesis is devoted to basic terms of marketing, marketing and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41770
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jiří Mikeš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41770
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Gabriela Kratochvílová -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev -
Role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Alexandra Kargapolova -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova