Bc. Hana Malovaná

Master's thesis

Komunikační strategie vybrané destinace cestovního ruchu

Communication Strategy of Selected Destination Tourism
Abstract:
Předmětem diplomové práce je vytvoření návrhu komunikační strategie vybrané destinace cestovního ruchu. Práce se skládá ze tří částí: teoretické, praktické a projektové. První část se věnuje vymezení teoretických východisek marketingové komunikace a destinace cestovního ruchu. Praktická část popisuje charakteristiku vybrané destinace, analyzuje současný stav komunikačních aktivit a nezbytné analýzy …more
Abstract:
The diploma thesis on designing the communication strategy of a selected destination of defines the theoretical founations of marketing communication and destinations of tourism. The practical part describes the characteristics of the selected destination, analyzes the current state of communication activities and the necessary analysis and investigation that lead to the actual draft of the communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Malovaná, Hana. Komunikační strategie vybrané destinace cestovního ruchu. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe