Komunikační strategie vybrané destinace cestovního ruchu – Bc. Hana Malovaná
Bc. Hana Malovaná
Master's thesis
Komunikační strategie vybrané destinace cestovního ruchu
Communication Strategy of Selected Destination Tourism
Abstract:
Předmětem diplomové práce je vytvoření návrhu komunikační strategie vybrané destinace cestovního ruchu. Práce se skládá ze tří částí: teoretické, praktické a projektové. První část se věnuje vymezení teoretických východisek marketingové komunikace a destinace cestovního ruchu. Praktická část popisuje charakteristiku vybrané destinace, analyzuje současný stav komunikačních aktivit a nezbytné analýzy …moreAbstract:
The diploma thesis on designing the communication strategy of a selected destination of defines the theoretical founations of marketing communication and destinations of tourism. The practical part describes the characteristics of the selected destination, analyzes the current state of communication activities and the necessary analysis and investigation that lead to the actual draft of the communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MALOVANÁ, Hana. \textit{Komunikační strategie vybrané destinace cestovního ruchu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2018. Available from: https://theses.cz/id/drcjt8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Malovaná, Hana. Komunikační strategie vybrané destinace cestovního ruchu. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Destinační management v rozvoji cestovního ruchu v Mikroregionu Staromětsko
Monika Věrná -
Komunikační strategie vybraných galerií ve městě Brně a jejich reflexe u studentů oboru Management v kultuře
Matěj Havelka -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Bednář Bednář -
Komunikační strategie vybrané instituce
Daniela Brkičová -
Komunikační strategie společnosti LEGO® na českém trhu se zaměřením na rodiče
Tereza Milerová -
Komunikační strategie a efektivizace managementu neziskové organizace
Terezie FOJTÍKOVÁ -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková