Marketingová strategie hokejového klubu BK Havlíčkův Brod – Bc. Jan Suchý
Bc. Jan Suchý
Bakalářská práce
Marketingová strategie hokejového klubu BK Havlíčkův Brod
Marketing strategy of the ice hockey club BK Havlíčkův Brod
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je tvorba marketingové strategie a návrh její konkrétní realizace pro vybranou sportovní organizaci. Práce je rozdělena na dvě části – literární rešerši a práci vlastní. Teoretická část obsahuje poznatky potřebné k porozumění problematiky spojené s tvorbou marketingové strategie. V práci vlastní dochází k aplikaci této teorie na sportovní klub BK Havlíčkův Brod. Je zde …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis is the creation of marketing strategy and the suggestion how to realize this strategy in practice for selected organization. The thesis is divided into two parts – literary research and the own work. The theoretical part contains the knowledge needed to understand the problems associated with the creation of marketing strategy. There is applied this theory to BK …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rntcn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Pavel Mrnuštík
- Oponent: Mgr. Milena Strachová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marcela Krejčiříková -
Marketingová strategie a PR zdravotnického zařízení
Helena Lebdušková -
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Kučera Kučera -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Michaela Dudová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Kristýna Ištvanfyová -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Barbora Michalčíková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu
Michaela Řeháková