Use of social media for educational services promotion – Artem Kolomatskyi
Artem Kolomatskyi
Diplomová práce
Use of social media for educational services promotion
Použití sociálních média pro propagaci vzdělávacích služeb
Anotace:
Cílem diplomové prácí je analyzovat vliv propagací v socílanich media pro vzdělávací služby. Táto práce pokrývá všichní pojmy a přehledy z literatury příslušné teto temate. Teoretické údáje býlí vyplily z příkladů realizací nástrojů který mohli bych pomoct podpořit státky a služby na lokálním trhu. Praktická část prácí postávena na výzkumu podniků ktery provádí vzdělovací služby v Ukraině a jak investovani …víceAbstract:
The aim of the thesis is to analyze the influence of the promotion in the social media for educational services. Current work covers all the definitions and overviews of the literature that is relevant for the understanding of the chosen topic. Theoretical data was followed by the examples of implementation of tools that could help the enterprises to promote the goods and services on the local market …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52776
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
- Vedoucí: Antonín Pavlíček
- Oponent: Jan Havlík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52776
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Aelita Li -
Social Media Marketing
Ishtiaq Ahmad Danish -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel