Convincing the millennial anti-hero consumers to consume more sustainable brands – Lisa van Vliet
Lisa van Vliet
Diplomová práce
Convincing the millennial anti-hero consumers to consume more sustainable brands
Přesvědčování mileniálů k spotřebě více udržitelných značek
Anotace:
Tato práce se pokouší posoudit a porozumět tomu, co ovlivňuje mezeru mezi přístupem a chováním mileniálů jako zákazníků a co je drží od konzumování více udržitelné módy. Aby to výzkum zjistil, soustřeďuje se na faktory, které mileniály omezují v zapojení do více udržitelného nákupního chování oblečení. Na základě výsledků kvalitativního průzkumu práce poskytuje náhled do spotřebního chování mladých …víceAbstract:
This study attempts to understand what is influencing the attitude-behavior gap of young millennial consumers and to assess what is restraining them from consuming more sustainable fashion. In order to find out, the research focused on finding the restraining factors in engaging in more sustainable clothing buying behavior. Based on the results of the qualitative research, this research has gained …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 10. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77392
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2019
- Vedoucí: Zuzana Chytková
- Oponent: Jaroslav Pašmik
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77392
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv podnikatelských postojů, chování a přesvědčení na podnikatelské myšlení
Kryštof MICHAJLOV FRANCIŠKO -
Impact of Gender on Consumer Purchasing Behavior
Sahil Bhilota -
An Effective Marketing Strategy to Reach Millennials
Misha Schneeberg -
P: Mileniálové z Havany
Connor Connor -
Zelený marketing ve vybraném podniku
Monika Hagenhoferová -
Green marketing
Michael Lerch -
Zelený marketing ve vybraném podniku
Hana Demelová -
Green Marketing
Tereza Budská