Ing. Kateřina Peroutková

Diplomová práce

Strategie při koupi a prodeji značek - obacné přístupy a případové studie

Strategy in a purchase and sale of brands - general access and case studies
Anotace:
Smyslem mé diplomové práce bylo zhodnotit přínos oceňování značky a zdůraznit nutnost vytvořit takové závazné postupy, které by ocenění všech hodnot, které značka poskytuje, umožňovaly. Diplomová práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. V teoretické části se věnuji samotnému pojmu značka a hodnotám, které poskytuje vlastníku značky a jejím spotřebitelům a zákazníkům. Popisuji, jak …více
Abstract:
My diploma theses aims to evaluate the contribution of “brand” and to emphasize the necessity to create binding statues appreciating total values of brand. The diploma theses is divided into two parts: a Theoretical and a Practical part. The Theoretical part contains the conception of “brand” and values which provide brand to consumers and shoppers. I describe how important is a strong and traditional …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: JUDr. Josef Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní