Ing. Kateřina Peroutková

Master's thesis

Strategie při koupi a prodeji značek - obacné přístupy a případové studie

Strategy in a purchase and sale of brands - general access and case studies
Abstract:
Smyslem mé diplomové práce bylo zhodnotit přínos oceňování značky a zdůraznit nutnost vytvořit takové závazné postupy, které by ocenění všech hodnot, které značka poskytuje, umožňovaly. Diplomová práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. V teoretické části se věnuji samotnému pojmu značka a hodnotám, které poskytuje vlastníku značky a jejím spotřebitelům a zákazníkům. Popisuji, jak …more
Abstract:
My diploma theses aims to evaluate the contribution of “brand” and to emphasize the necessity to create binding statues appreciating total values of brand. The diploma theses is divided into two parts: a Theoretical and a Practical part. The Theoretical part contains the conception of “brand” and values which provide brand to consumers and shoppers. I describe how important is a strong and traditional …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: JUDr. Josef Novák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní