Jana Matušincová

Bachelor's thesis

Analýza faktorů nákupního chování spotřebitelů na internetu v závislosti na věkové kategorii

Analysis of Factors Influencing Consumers Buying Behavior on the Internet, Depending on the Age Group
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu faktorů chování spotřebitelů u vybraných věkových skupin. Cílem bylo zjistit, co nejvíce ovlivňuje zákazníky při nakupování na internetu. Zvolený problém byl řešen pomocí kvantitativního šetření a bylo provedeno vyhodnocení na základě dotazníku. Bakalářská práce byla rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část se zabývá hlavními faktory ovlivňující chování …more
Abstract:
Bachelor thesis is focused to analyze the factors affecting consumer bahavior of selected age groups. The goal was to find out what has the greatest impact on costumers when shopping on the Internet. The solution to the chosen problem was aided by quantitative enquiry and based on the evaluation of questionaires. The bachelor assesment has been divided into two parts. The theoretical part is aimed …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Matušincová, Jana. Analýza faktorů nákupního chování spotřebitelů na internetu v závislosti na věkové kategorii. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics