Analýza faktorů nákupního chování spotřebitelů na internetu v závislosti na věkové kategorii – Jana Matušincová
Jana Matušincová
Bachelor's thesis
Analýza faktorů nákupního chování spotřebitelů na internetu v závislosti na věkové kategorii
Analysis of Factors Influencing Consumers Buying Behavior on the Internet, Depending on the Age Group
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu faktorů chování spotřebitelů u vybraných věkových skupin. Cílem bylo zjistit, co nejvíce ovlivňuje zákazníky při nakupování na internetu. Zvolený problém byl řešen pomocí kvantitativního šetření a bylo provedeno vyhodnocení na základě dotazníku. Bakalářská práce byla rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část se zabývá hlavními faktory ovlivňující chování …viacAbstract:
Bachelor thesis is focused to analyze the factors affecting consumer bahavior of selected age groups. The goal was to find out what has the greatest impact on costumers when shopping on the Internet. The solution to the chosen problem was aided by quantitative enquiry and based on the evaluation of questionaires. The bachelor assesment has been divided into two parts. The theoretical part is aimed …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MATUŠINCOVÁ, Jana. \textit{Analýza faktorů nákupního chování spotřebitelů na internetu v závislosti na věkové kategorii}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/drtnvo/.
Jak správně citovat práci
Matušincová, Jana. Analýza faktorů nákupního chování spotřebitelů na internetu v závislosti na věkové kategorii. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Internetový obchod v ČR
Ondřej BÁRTA -
Konkurenční výhody internetových obchodů a jejich vliv na nákupní rozhodování
Markéta Kuncová -
Nákupní chování zahraničních zákazníků internetového obchodu firmy VariCAD, spol. s r.o.
Hana Žáková -
Nákupní chování generace Y ve vybraném internetovém obchodě
David Oudrnický -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Triple Bottom Line odpovědnost a kupní chování spotřebitelů
Štěpánka Jakubcová -
Vliv vybraných značek na kupní chování matek na trhu dětského oblečení
Jana Kořenková -
Kupní chování spotřebitelů při výběru pleťové kosmetiky
Šárka Hamplová