Specifika chování čínského spotřebitele jako uživatele internetu – Martin Kopl
Martin Kopl
Master's thesis
Specifika chování čínského spotřebitele jako uživatele internetu
Marketing communication with Chinese consumer through internet
Abstract:
Diplomová práce popisuje mentalitu čínského spotřebitele a na praktických ukázkách demonstruje úskalí, které mohou při komunikaci s čínským spotřebitelem vyvstanout. Dále se také diplomová práce věnuje marketingové komunikaci s čínským spotřebitelem prostřednictvím internetu, který má do budoucna pro komunikaci s čínským spotřebitelem velký potenciál, neboť nadcházející generace mladých Číňanů využívá …moreAbstract:
The diploma describes the mentality of typical Chinese consumer and tries to show pros and cons of marketing communication with him. The thesis also contains many real cases which should illustrate the findings. The main medium for communication we elaborate in this thesis is internet. The internet as a relatively new medium and has a big potential for a new generation of young Chinese consumers, who …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 11. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15434
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2009
- Supervisor: Dagmar Dušková
- Reader: Jan Koudelka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15434
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Vliv marketingové komunikace na rozhodování spotřebitele
Dominika Buchtová -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Vnímání marketingové komunikace vybrané společnosti
Nikola Čermáková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Pavlína Hovorková -
Marketingová komunikace v maloobchodní jednotce New Yorker, s. r. o.
Michal Vašíček -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva -
Internet of Things (IoT) - Acceptance, Barriers and Marketing Perspectives
Norman Lachner