Lucie MOJŽÍŠOVÁ
Bakalářská práce
Interní komunikace v podniku
Internal communication in the organization
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá interní komunikací v podniku. Cílem práce je zhodnotit stávající systém interní komunikace ve společnosti OKULA Nýrsko a.s. a formulovat návrhy, které povedou k jeho zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vymezuje pojmy, které se vztahují k problematice interní komunikace. Praktická část práce obsahuje základní informace o vybraném …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with internal communication in the organization. The aim of the work is to evaluate the current system of internal communication in the company OKULA Nýrsko a.s. and to formulate suggestions which will lead to its improvement. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part of the thesis defines the terms that are related to the issue of internal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Dana Egerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MOJŽÍŠOVÁ, Lucie. Interní komunikace v podniku. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní komunikace v podniku a využití elektronických
Pavla Kopecká -
Hodnocení komunikačních nástrojů a návrh komunikační strategie města Otrokovice
Petra Hefková -
Nástroje efektivní interní komunikace v době sociálních sítí
Barbora Růžičková -
Marketingové komunikační nástroje
Petr TRÉGNER -
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Komunikační chyby řídicích pracovníků ve vybraném podniku
Lucie Krlínová -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Zuzana Vnoučková -
Komunikace v sektoru služeb
Patrik Hercík