Vrstevnické učení ve výuce matematiky na malotřídní škole – Anna CHVOJKOVÁ
Anna CHVOJKOVÁ
Master's thesis
Vrstevnické učení ve výuce matematiky na malotřídní škole
Peer learning in mathematics education in a small school with a composite class
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vzájemným učením mezi žáky na malotřídní škole. Tato práce je členěna na teoretickou a praktickou část. V teoretické část se zabývala tematikou malotřídních škol, vrstevnickým učením, komunikací a také výukou matematiky na 1. stupni ZŠ. V praktické části byly metodou pozorování identifikovány jednotlivé typy spolupráce, které se na malotřídní škole při výuce matematiky objevují …viacAbstract:
The thesis deals with peer learning among pupils in a small school with composite classes. This thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part is focused on the topic of small schools with composite classes, peer learning, communication, and also mathematics education in primary school. Through the method of observation in the practical part, it was identified types of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Radka Dofková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHVOJKOVÁ, Anna. Vrstevnické učení ve výuce matematiky na malotřídní škole. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Teacher Training for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
Názov
Vložil
Vložené
Práva