Bc. Tereza Dyškantová
Bachelor's thesis
Analýza životního cyklu produktu
Product Life Cycle Analysis
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je analýza životního cyklu vybraného produktu společnosti Bosch Termotechnika, která se zabývá výrobou a prodejem průmyslových kotlů. Teoretická část pojednává hlavně o marketingovém mixu a popisuje jeho prvky. Praktická část je zaměřena na představení firmy a produktu a na popis jednotlivých fází životního cyklu produktu.Abstract:
The subject of the thesis is product life cycle anlysis of chosen product from the portfolio of company Bosch Termotechnika, which deal with production and sale industrial boilers. The theoretical part discusses mainly about marketing mix and decribes its components. The practical part focuses on performance of the company and the product and on the description individual phase of the product lyfecycle …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 9. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vt79c/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Petra Hauzrová -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Ondřej Doucha -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová