Analýza životního cyklu produktu – Bc. Tereza Dyškantová
Bc. Tereza Dyškantová
Bakalářská práce
Analýza životního cyklu produktu
Product Life Cycle Analysis
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza životního cyklu vybraného produktu společnosti Bosch Termotechnika, která se zabývá výrobou a prodejem průmyslových kotlů. Teoretická část pojednává hlavně o marketingovém mixu a popisuje jeho prvky. Praktická část je zaměřena na představení firmy a produktu a na popis jednotlivých fází životního cyklu produktu.Abstract:
The subject of the thesis is product life cycle anlysis of chosen product from the portfolio of company Bosch Termotechnika, which deal with production and sale industrial boilers. The theoretical part discusses mainly about marketing mix and decribes its components. The practical part focuses on performance of the company and the product and on the description individual phase of the product lyfecycle …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vt79c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Petra Hauzrová -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Ondřej Doucha -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová