Začleňování žáků s odlišným mateřským jazykem do vzdělávacího systému České republiky – Bc. Alexandra Hiermanová
Bc. Alexandra Hiermanová
Master's thesis
Začleňování žáků s odlišným mateřským jazykem do vzdělávacího systému České republiky
Inclusion of pupils with a different mother tongue into the education system of the Czech Republic
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou začleňování žáků s odlišným mateřským jazykem do vzdělávacího systému České republiky. Hlavní důraz je kladem na velkou skupinu ukrajinských uprchlíků, kteří byli nuceni z důvodu válečného konfliktu opustit nedobrovolně svou zemi. Diplomová práce je strukturovaná do dvou částí, teoretické a analytické. Teoretická část se skládá ze dvou kapitol. První kapitola …viacAbstract:
The diploma thesis examines the issue of integration of pupils with a different mother tongue into the education system of the Czech Republic. The main emphasis is placed on a large group of Ukrainian refugees who were forced to leave their country involuntarily due to the war. The diploma thesis is structured in two parts, theoretical and analytical. The theoretical part consists of two chapters. …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vsci.cz/th/ely2c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedúci: doc. Ing. Lucie Kozlová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Stanislav Ondrášek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: CEVRO InstitutCEVRO Institute
Master programme / odbor:
Social Services Management in the European Context / Social Services Management in the European Context
Práce na příbuzné téma
-
Rehearsal technique in teaching a pupil with Down syndrome in one-to-one English classes
Kateřina Birková -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Rozvoj kritického myšlení a vzájemné tolerance pomocí práce s interpretovanou četbou s náboženskou tematikou
Nikola Ginterová -
Specifika práce s žáky s odlišným mateřským jazykem
Monika Raimrová -
Inkluze žáků s odlišným mateřským jazykem na vybraných základních školách
Žaneta Neubergová -
Obtíže učitelů při výuce žáků s odlišným mateřským jazykem
Marie Almeida -
Sekundární socializace dětí s odlišným mateřským jazykem v českých mateřských školách
Lucie Štromajerová -
Mobile phones usage as a part of M-learning for lower - secondary learners of English as a foreign language
Veronika Kroupová