Obchodní strategie a její uplatnění v praxi rodinné firmy – Bc. Lucie Bajerová
Bc. Lucie Bajerová
Bachelor's thesis
Obchodní strategie a její uplatnění v praxi rodinné firmy
Business strategy and its application in practice of family business
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na obchodní strategii a její využití v praxi rodinné firmy. Teoretická část práce shrnuje nejdůležitější teoretická východiska obchodní strategie. Praktická část práce je zaměřená na obchodní strategii a její využití v praxi rodinného podniku PRO-DOMA, SE. Vyhodnoceny a zpracovány jsou analýzy Porterův model pěti sil a SWOT analýza. Dále jsou definovány problémové oblasti …viacAbstract:
The Bachelor Thesis is focused on a business strategy and its application in practice of family business. The first part of the Bachelor Thesis sums sup the most important theoretical business strategy problematics solutions. The aplication part is focused on family company PRO-DOMA, SE. The analysis of Porter´s Five Strenght Model and SWOT analysis is evaluated and processed. In addition to that, …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y8f9r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2017
- Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Patricia Jakešová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Obchodní strategie a její význam pro malé a střední podniky
Dominika Vodičková -
Obchodní strategie a její význam pro úspěch MSP
Šárka Měkutová -
Návrh na zlepšení obchodní strategie dopravní firmy
Hana Plzáková -
Návrh obchodní strategie pro řízení volného finančního kapitálu
Jakub Drábek -
Návrh marketingově-obchodní strategie společnosti Sunnywatt CZ s.r.o.
Nela Špalková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Sabina Haiklová -
Obchodní strategie hotelu The Emblem Hotel Prague
Marie Ali-Ogly