Hana Fryšová

Bakalářská práce

Marketingové nástroje v automoto průmyslu při naplňování Zelené dohody pro Evropu

Marketing Tools in the Automotive Industry for Implementing the European Green Deal
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingové nástroje v automobilovém průmyslu v kontextu Zelené dohody pro Evropu a právního rámce nekalé soutě-že. Hlavním cílem je analyzovat, jak společnost Škoda Auto přizpůsobuje svou marketingovou a komunikační strategii environmentálním požadavkům vyplývají-cím ze Zelené dohody a jak tyto změny ovlivňují míru prodeje a její postavení na trhu. Pozornost je …více
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on marketing tools in the automotive industry in the context of the European Green Deal and the legal framework of unfair compe-tition. The main objective is to analyze how Škoda Auto adapts its marketing and communication strategy to the environmental requirements arising from the Gre-en Deal and how these changes impact its sales performance and market position. Attention …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2025

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2025
  • Vedoucí: Mgr. Ing. Jana Mikušová, Ph.D.
  • Oponent: Jitka Matějková, JUDr. Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta