Mediální partnerství s TV jako možnost propagace kulturního projektu – Bc. Iva Křenová
Bc. Iva Křenová
Bakalářská práce
Mediální partnerství s TV jako možnost propagace kulturního projektu
Media partnership with TV as a possibility to promote a cultural project
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o mediálním partnerství jako jedné z forem propagace kulturního projektu. První část práce se věnuje teoretickému vymezení pojmu mediální partnerství. Vývoj českého mediálního trhu a dopad na jeho současnou podobu je další částí práce. Následující kapitola popisuje fungování mediálního partnerství ve veřejnoprávní České televizi, komerční TV Nova a regionální Televizi TVS …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with media partnership as one of the forms of promoting a cultural project. The first part of the thesis deals with defining the concept of media partnership in theory. The development of the Czech media market and the impact on its current form is another part of the work. The following chapter then describes the functioning of media partnership in Czech TV, commercial …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/h1fpx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedoucí: doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D.
- Oponent: MgA. Lucie Abou
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/h1fpx/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Divadelní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Dramatická umění / Divadelní manažerství se zaměřením na produkční management
Práce na příbuzné téma
-
Mediální partnerství
Barbora Kalinová -
Projekt založení podniku vězeňské služby v rámci partnerství veřejného a soukromého sektoru (PPP-Public Private Partnership)
Jan JIRÁK -
Komerční obsahy v pořadech České televize
Dita Škopánová -
Vliv genderu na proces dělby témat: případ regionální zpravodajské redakce České televize
Daniela Vajbarová -
BARTER V DIVADLE
Eliška Nováková -
Mezinárodní barter - ekonomické a právní aspekty
Adam Hild -
Evoluce peněz (od barteru k bitcoinu)
Illia Lebedenko